Mysigt

God kväll vänner! Hoppas ni är nöjda med dagen? Jag är! Vi har haft det riktigt mysigt idag! Faaaast jag tycker alla våra dagar är mysiga! Försöker alltid göra dagen bra. Leva som om det vore den sista dagen typ (; berätta hur mycket man älskar varandra, hitta på mysiga saker och göra det man mår bra av.

Vi grillade till lunch och åt på trappen i solen, skönt! Satt och njöt i värmen medans Hector sussade i sin vagn i skuggan på altanen. Lilla gubben <3 min mamma kommer hit snart och hälsar på oss tror hon kommer tycka att Hector vuxit gaanska mycket :D ska bli mysigt att hon kommer, ser vi fram emot!

Har ätit jättegod middag - viltsoppa med renskav. Älsklingen drack ett glas rött passar bra ihop med dem soppan, vet jag för när jag åt den sist var jag inte gravid (; jag kommer inte ha druckit på fyra år när jag är klar med amning med malva! Inte för att jag klagar haha! Jag har ju valt det själv! Vissa säger att det är okej att amma och ta ett glas vin - jag avstår hellre.

Sen har vi tittat på film på Canal + nyhetens behag att titta på alla kanaler vi har haha! Kostade 40 kr mer i månaden för boxers största paket. Why not (; myst och pratat.

Nu - sova! Är så himla trött! Får skicka lösenordet imorgon. Hector sover ju och datarummet är innanför hans rum.

Här är min utsikt! (: älskar vårt vardagsrum!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback