Pasta carbonara

Det fick bli kvällens middag - mums sa båda två. Älskar pasta i alla dess former, men just den här carbonaran den är himmelskt god! Finns på recept.nu och det är Christian Hellberg som lagat den från början! Gott! Krämig och smakrik!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp te kalkstensdrömmar (favorit tet) som älsklingen min kom in med nyss, finaste <3 han har gjort chokladbollar precis som står och gottar till sig i kylen :D fika till desperata husfruarna! Ikväll är det min tv kväll hihi. Halv åtta hos mig, topmodel Sverige och sen desperata husfruarna! Jajamensan :D ska tända ljus i pausen och bara mysa hela kvällen i tvsoffan! (:

Dagen har varit fin! Promenaden var dagens höjdpunkt! Hector är så glad i att sitta i bärselen hihi. Där gick vi hand i hand, pratade om bebis i magen, renoveringar och ja allt möjligt! Mysig promenad!

Hoppas ni har en mysig kväll ni med! Och tack igen för alla fina mejl. Blir rörd!! :D fina ni! Det dimper ner mejl om lösenordsfrågor fortfarande. Vågar ju knappt låsa den imorgon...! Mejla nu! (;

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jessica A

Hej! Jag har inte fått ditt lösen än.. mailade för ett par dagar sen. skulle bli jätteglad om du ville skicka :) [email protected]

2012-03-27 @ 22:07:18
Postat av: Jessica

Det ser helt gudomligt gott ut!

2012-03-28 @ 10:06:04
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback