rensning och städning

är jag knasig som älskar att städa och rensa? haha. jag kan sitta i timmar och sortera papper. måste vara mitt stjärntecken (; jungfrun. just nu sitter jag och försöker svälja ner gårdagens middag som blev över. såsen är slut och jag glömde drickan. ilandsproblem jag vet. men det var fan torrt :P enchilladas i all sin glans, men dagen efter var dom ingen höjdare. får se fram emot kvällens goda middag istället! (:

älsklingen och tobbe har åkt en andra runda till tippen. säger bara TACK! för att vi får hjälp äntligen. haha, ser fram emot att få det fint där inne nu (: jag vill bara ha det man behöver och använder. resten får åka. att proppa in i skåpen för att man kanske kommer ha användning senare.. nää.

håller på att fixa med sebastians födelsedagspresent. kommer bli awsome! lääängtar hihi. och nu blir det fixa efterrätten tills ikväll (: blir vitchoklad pannacotta med färska hallon, gott gott. grillat innan det. jag är hungrig!

vi hörs sen! ha en toppen lördag! PUSS!



finaste ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback