Solsken

Idag skiner solen, gissar på att det blir en riktigt härlig dag! (: vi har varit på MVC och skrivit in oss i två timmar hehe. Var ju en del som skulle gås igenom (: jag har gått upp 3 kg än sålänge. Ingenting med andra ord. Jag äter ofta, inget onödigt men det som kropp och bebis behöver. Sen slinker det ner lite glass i mellan åt :D hur som helst alla värden var toppen! Jag mår toppen, inga besvär eller pensionärs relaterade åkommor än (; den här graviditeten har varit underbar kroppsligt och psykiskt! Jag har varit jämnare i humöret och mått allmänt bättre. Men så är ju alla graviditeter olika! Minst sagt! (:

Ätit sushi lunch och gått på stan, och skulle egentligen veckohandlat men glömsk var jag och glömde listan. Åker in imorgon igen! Så nu är vi påväg hem, ska bli skönt! Och jag tänkte ta och svara på era frågor! (:

Så vi hörs snart igen :D puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi winter

Åh... Sushi i mitt <3

2012-03-28 @ 15:35:43
URL: http://www.nattstad.se/MimmiWinter
Postat av: Lucy

Hej! Jag vill inte vara den som är den. Men det är farligt för barnet att äta rå fisk när man är gravid. Testa mamma sushi istället :)

2012-03-29 @ 09:00:11
Postat av: Fanny

Lucy: nej då! :) sålänge laxen är färsk och odlad på rätt ställe så är det ingen fara. Vi käkar på Sveriges bästa sushi restaurang och jag har frågat varje gång. Skulle dock aldrig äta på ett ställe jag inte kände var fräscht och så. Jag litar på det dom säger. Men tack för omtanken :) kram

2012-03-29 @ 09:19:11
URL: http://Littlemissunshine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback