Sunshine

Solen skiner och likaså min Hector! Glada älskade unge! Vi väntar på pappa Sebastian som är påväg hem och snart får vi kramas igen (: efter middagen tänkte vi ta en runda med vagnen i mysiga området! Ikväll? Inga planer mer än bara mysa!

Min chef ringde mig och ville att jag skulle jobba 2,5 timme imorgon "vill få igång dig, vill satsa på dig" jomen visst! (: glad blir man ju såklart! kvällar och helger är guld värda när man jobbar på matbutik! Ob ob ob!

Men ikväll blir det bara familjemysande! Det bästa jag vet <3

Hur ser eran kväll ut?

Bilden tog jag igår, Hector är inne i en riktig pappaperiod nu och att ta på pappas ansikte är riktigt roligt tycker Hector :D


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Sötnöt!

2012-03-10 @ 00:33:20
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback