Underbart!!!

Har varit ute hela dagen och fram tills solen gick ner! Helt underbart ute! Kul att fixa! Har fått bort allt ogräs, alla grenar och rensat i alla rabatterna (: haft vår egna lilla majbrasa här ute på grusgången! Det här kommer jag älska! Att bo i hus är bäst :D

Snart är middagen klar! Jag sitter ute och grillar kycklingfiléerna och Sebastian är inne och umgås med Hector och katterna (: gjorde en ljummen potatis sallad med smak av dionsenap, äppelcidervinäger, rödlök och dill. Blev himla bra :D älsklingen har gjort tzatsiki och dukat fram och tänt ljus (: mys!

Jag har haft en riktigt bra dag idag! Inte haft det minsta tråkigt :D energi som heter duga!!

Nu är nog kycklingen strax klar (: ha en mysig kväll allihopa! Så hörs vi mer sen! Puss&kram! (:


Kommentarer
Postat av: Annica

En egen gård är verkligen något jag saknar nu när vi bor i lgh men någon gång ska vi väl hitta oss ett hus igen :)

2012-03-13 @ 13:41:14
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback