Desperata husfruarna

God kväll fina ni <3

Hoppas ni mår bra och har haft en riktigt bra dag! Jag är helt slut, har varit ute hela dagen!! Så skönt! Men vad trött man blir ^^ nu på kvällen har vi umgåtts med våra supermysiga grannar och fikat både hos dom och hos oss! Hon och jag har samma inrednings stil typ så det var många "åååååh va fint" när vi visade runt haha (: Hector har fått se många nya ansikten idag (dom hade besök) och han var så glad! Roligare än att se morsans tråkiga fejs dagarna i ända (; han har myst i gräset också, legat och filosoferat i vagnen och vädrat rumpen på en filt under äppelträdet. Jag älskar att ha trädgård! vi har planterat och fixat ute och ätit god middag och myst runt (: jag har städar på altanen och fixat med möblerna som står där. Snart ska vi köpa matbord och stolar dit ut! Då blir det mycket middagar ute!

Nu har dom gått och vi ska titta på husfruarna! Puss! Och sov så gott <3 ps, tycker ni att det är roligt att hänga med mer på dagarna? Eller vill ni ha mer långa inlägg istället? Ds.


Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Tycker det är kul att följa vad ni gör på dagarna :) <3

2012-05-01 @ 22:53:38
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag gillar en blandning!

2012-05-02 @ 00:07:19
Postat av: Susie

Jag vill ha både och :) Gillar att se vad du gör om dagarna, följa ditt liv, men jag älskar verkligen dina längre blogginlägg med tankar och funderingar. Du är en helt fantastisk människa gumman :)

2012-05-02 @ 10:22:05
Postat av: Marielle

Jag gillar att hänga med på dagarna :).

2012-05-02 @ 10:33:49
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: frida

Jag gillar att se vad du gör på dagarna, gillar när det är flera kortare inlägg så man får anledning att kika in ofta :)

2012-05-02 @ 13:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback