Fiiiiint vääääder!!!

Idag strålar solen, himlen är blå och vår trädgård blommar för fullt! Lasse med sin "lycklig och förvånad" spelas och humöret är på topp! Hoppas ni mår bra och har sovit gott! :D

Idag är två möten inbokade, sen hem, plantera blommor och mysa! Jag tänkte lägga mig på en filt i skuggan med teori och en liten Hector och mysa. Läsa böcker för honom och njuta av vädret och honom <3 kan inte förstå att han ska bli storebror! Han kommer vara den bästa mot zid. Våra fina killar! Kärlek!! Vi har planerat upp vårt liv fram till 2017, haha. Det kommer fler små. <3 men innan det är det utbildning och jobba ett år. Två nu, två sen sa vi. Och så ser det ut!

Jag önskar er en riktigt fin onsdag! Imorgon får vi Sthlms besök tor-sön av Sebastians tjejkompis Petra med familj. Riktigt kul! :D

Puss på er och tack för att ni skriver. Det gör det här tusen ggr roligare! Och heja ami! Bra, du ska se att du mår mycket bättre av det <3 jag är stolt över dig gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback