Hej hopp

Hoppas ni mår bra! (: jag sitter och planerar månadens middagar. Jäklar vad vi kan trolla :D bra med stor frys! Då vi köpt på oss massa när det varit billigt ^^ 28 maträtter hitintills med lite som måste kompletteras med!

Vi har gjort allt "tråkigt" idag och resten av dagen blir det att vara ute massa! Älsklingen rensar ogräs just nu och ska strax klippa gräset och jag har som sagt fixat matlista! Ikväll tänkte jag steka massa pannkakor så imorgon ska vi på picknick till badplatsen hos oss, mysigt! (: ska vara fint väder hela veckan!

Ikväll är det husfruarna!! Och innan det ska jag plugga teori. Det är prio just nu för mig! Körkort! Och imorgon tänkte jag fixa med det som är kvar med alla blanketter som ska beställas och gud vet vad! ^^

Ska ut i trädgården strax och hänga tvätt på tvätt"parasollet" (: skönt att ha ett sånt, även jättebra linor i tvättstugan men nu kan vi tvätta mycket! Passa på nu!

Hörs snart igen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback