Solig onsdag!

Idag är maken min hemma! Ska pyssla om honom och hoppas han mår bättre snart. Gosen <3 vi kan iallafall njuta av det fina vädret vi har idag (igen) 20 grader och klarblå himmel! Så skönt! :D ska fortsätta plantera idag och åka och handla lite frukost tills imorgon, baka bröd ska jag göra också. Och om ett par dagar levereras min kitchen aid! längtat! Kommer det garanterat bli mycket roligare att baka :D inrednings nörd som jag är.

Jag blir ompysslad just nu, för jag ligger nerbäddad i sängen och älsklingen är därnere och dukar fram mysig frukost till oss. Sen ska vi ut i friska luften och njuta!

Ha en riktigt bra onsdag! Och en sak! Jag VILL att ni ger mig tips och råd och jag VILL att ni känner att ni kan fråga mig saker ni undrar. Har alltid tyckt att mottot "frågar man ingenting, får man ingenting veta" Felicia! Du ska inte känna dig dum. Lova! Så fråga på, och ge tips. Även fast jag vet mycket så vet jag då inte allt :P kram på er! Vi hörs under dagen såklart (:

Mina älsklingar nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback