Sthlm

Vill bara sticka in och önska er en riktigt mysig helg! Tack för att ni bryr er! Uppskattar det väldigt mycket ska ni veta! Vi börja finna oss i allt. Eftersom Hector kom i vecka 29 så har jag nu blivit sjukskriven. Jag klarar inte av att hålla i honom som jag vill utan att få sammandragningar. Eftersom jag behöver hjälp hemma så kommer vi vara hemma båda två tills zid kommer. Det är tufft att inse att man kanske inte kommer gå hela vägen, även fast vi verkligen gör allt nu för att det ska det.

En sak är positiv! Vi får en jävla lång semester ihop! (;

Nu ska fsk sjukskriva Sebastian och det är bra. Jag och Hector behöver honom hos oss.


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie Chrintz-Gath

Lyssna på din kropp och släpp alla måsten. Viktigast är att du och bebin i magen får ha det lugnt, utan stress. Allt löser sig, kram till dig!

2012-05-11 @ 16:18:28
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh, jag håller tummarna att allt går bra!! <3 Ska man se saken från den positiva sidan så betyder det alltså att vi lika gärna kan ses en dag i veckan? För det är mest våra helger som är fulla! PUSS

2012-05-11 @ 16:21:01
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag gick själv sjukskriven från vecka 27 fram till vår dotter föddes. Jag tyckte det kändes skitjobbigt rent ut sagt, för jag var ju van att hålla igång med att pyssla och dona och att jobba. Och helt plötsligt fick jag typ bara ligga på soffan och ta det lugnt. (fick skyhögt blodtryck och senare havandeskapsförgiftning) Men samtidigt fick man ju intala sig att det var för bebisens (och mitt) bästa. Är rädd för att det ska bli samma vid nästa graviditet för då har jag ju vår dotter att ta hand om... Hoppas lillebror stannar så länge som möjligt i magen! <3

2012-05-11 @ 16:58:24
Postat av: Anonym

Hur går det med nya jobbet då?

Ta hand om er.

2012-05-11 @ 19:12:20
Postat av: Malin

åhh blir lite tårögd när det ska bli så för dig igen. Du som vill så gärna allt =) Men som de andra skrivit lyssna på din kropp och så hoppas vi på att Zid stannar så länge som möjligt...

2012-05-11 @ 19:29:30
Postat av: Susie

Fanny sötnos, vad använder du för kajalpenna? Vilket märke?

2012-05-12 @ 12:20:27
Postat av: Petra

KRAM gumman! Allt kommer bli bra. Allt kommer att gå bra. Efterlängtade Zid. Tror att han kanske längtar efter sin bror lika mkt som bror längtar efter honom. Finns här om du behöver. Precis som du finns där för mig. Kram

2012-05-12 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback