Arla morgon

Tassade upp och åt frukost med älsklingen. Nu har han åkt till jobbet och jag sitter kvar här och har läst igenom mitt arbete jag lämnade in igår. Ska krypa ner i sängen en stund till tänkte jag. Passa på att sova när barnen gör det.

Idag ska jag bara mysa med barnen och fixa lite här innan Johanna och älsklingen kommer hem vid fyra tiden. Hon åker med honom hem från Linköping (: ser fram emot massa kvalitetstid med henne. Jag är riktigt glad att vi har vänner som faktiskt tar sig tid att åka hit så pass ofta som dom ändå gör och hälsar på! Men så har jag bara dom bästa i mitt liv <3

Ska nog ta och hoppa i säng igen, skönt! :D jag är inte det MBL säga avundsjuk på dom som jobbar.

Ha en jättebra dag! Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Snart ses vi hjärtat!!! <3

2012-11-01 @ 08:42:48
URL: http://ordsamling.blogg.se
Postat av: M

Njut nu riktigt mycket :) Inget slår att få umgås med bästa vänner (förutom familjen då). Och hon är ju en pärla!

Ha d så gott!

2012-11-01 @ 11:40:18
Postat av: Hanna

Vad är det du läser nu? Högskola?

2012-11-01 @ 14:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback