Avkoppling

Det här behövdes verkligen ikväll. Efter två timmars sömn i natt två överträtts barn i bilen hem = man stannar vid varje bensinmack man hittar i ren panik för att byta blöjor trösta och mata haha så behövdes det här. Blev nerstoppad i soffan med "lantliv jul special" som fina Amie gav mig i fredags "här får du" en hel jävla påse med inrednings tidningar och mamma tidningar och allt möjligt hon fått på jobbet. Ja dom som finns i butik nu! Blev så glad :D så suttit och bläddrat i den, druckit iskall cola och hittat massa gott jag vill fixa i matvägran till julafton! Baka eget knäckebröd, göra egen senap, inlagd sill och köttbullar. Riktigt enkelt alltihopa faktiskt! Ha inte köttbullarna.. Dom gör Sebastian bäst! Haha jag är usel på just köttbullar... Smakar ingenting!!

Strosade runt i går i parken medans mamma och Adolf kutade runt och rasade och såg att många redan satt upp ljusslingor på sina balkonger. Har jag sagt att jag LÄNGTAR till julen!! Tänk om man alltid kunde ha den där fridfyllda känslan i kroppen.. Fast då hade det inte varit något speciellt med just julen såklart (;

Jisses va trött jag är! Men blev lite piggare av att bada! Har legat här en timme och njutit med levande ljus och badolja. Dags att gå upp snart tror jag innan hela jag blir ett russin. Plugga en stund och sen krypa ner i nybäddad säng! GALET skönt ska det bli! Man njuter verkligen! Och imorgon är det både bebis kräk och Bröstmjölks fläckar på lakanen.. Jaa. Charmigt värre (:

Idag fyller min mamma år! Grattis igen mami! Vi var ju uppe i Stockholm och överraskade! Mysigt vi haft det! Jag måste berätta mer om vår helg men det blir imorgon (: nu måste jag hoppa ur badet.. 1,5 timme. Måste vara rekord. Johanna jag ljög när jag sa att jag bara badar i tio min.. Det var nog tidigare (;

Puss och god natt fina ni <3


Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

haha, ja du verkar vara en hejare på att bada! ;)
Saknar dig! ER!

2012-11-12 @ 22:29:24
URL: http://ordsamling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback