GOD MORGON

God morgon lördag!! Hoppas ni sovit gott! Jag är helt paff. Dorian sov från halv åtta igår kväll då vi kom hem.. Sen väckte jag honom vid elva innan vi skulle gå och lägga oss.. För att amma.. Han somnade om direkt efter och väckte oss vid 8:20.. Seriöst!! Han har sovit i över nio timmar i sträck!! Goa ungar man skaffat sig höhö! Får se om det håller i sig. Men framförallt.. Är det verkligen bra för en 2,5 månaders att äta så sällan på natten? Han äter iof väldigt mycket dagtid så det kanske är därför.. Hur som helst. Två väldigt utvilade föräldrar :D tack småfolket!

Nu ska jag duscha och sminka mig innan vi käkar frukost och åker till Linköping och kikar runt på julklappar (: och fikar! Ska bli supermysigt! Sen ikväll blir det tacos och någon film!

Ha en jättemysig lördag! Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Majsan

Ge mig gungstolen, mattan, lampan, ALLT! Jag dör så snyggt!!!

2012-11-17 @ 09:51:58
Postat av: Elin

Åh, är det ett litet katthus på bilden? Varifrån? Så himla fint ni har det <3

2012-11-18 @ 01:53:58
Postat av: Marielle

Njut och sug in all er sömn :). Jag tror att Dorian äter som hans kropp ber om och han är inte undernärd som det ser ut på fina bilderna du visar upp på honom så det är säkert inte någon fara :). För övrigt så ser er övervåning mysig och välkomnande ut :). Lampor gör mycket :).

2012-11-19 @ 11:47:50
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback