God morgon!

Hoppas ni sovit gott (: ska strax duscha och sminka mig och efter vi är klara åker hela familjen till Linköping. Båda barnen ska till Bvc för mätning och vägning! Spännande! :D var längesen vi vägde och mätte Hector och Dorian äter väldigt mycket så som sagt ska bli intressant (: sen blir det lite komplettering till matlagning och så tar vi en runda i stan och tittar runt. Längtar tills dom börjar julpynta, det är ju så mysigt!!

Nu blir det dusch och vakna till liv (: ha en jättebra måndag! Var rädda om er <3

Lite bilder på mig och finaste Hector <3 dom vill jag framkalla!!


Kommentarer
Postat av: mimmi winter

Haha MILF måste du ha fått höra :P

2012-11-05 @ 10:06:08
URL: http://nattstad.se/mimmiwinter
Postat av: Mimmi

ÅÅHH vilka fina bilder! En vill jag gärna få.Hector är SÅ fin och du ser verligen bra ut,det riktigt LYSER! Kramar

2012-11-05 @ 10:25:00
Postat av: Maria

Du är så otroligt vacker kvinna!

2012-11-07 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback