God morgon igen!

Sitter uppkrupen i soffan framför Nyhetsmorgon nyduschad i myskläder. En kopp te och ska strax plugga psykiatri. Man märker vad jag tycker är roligt och mindre roligt att plugga haha. Riktigt peppad just nu.. Mindre när jag läste matte.. Haha (;

Hector är på dagis! Ska bli så kul att se bilderna sen från fotograferingen det är nämligen en fotograf där nu och fotar dom små (:

Dagen är ganska oplanerad. Jag tänkte fortsätta röja i tvättstugan i vårt tvättberg som sakta börjar minska! Härligt :D

Vi hörs sen! Puss och ha en riktigt bra tisdag! (:

Dorian häromdagen sovandes i vagnen när vi va inne i Linköping jag och mamma och fikade (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Underbart sött och super gosigt :).

2012-10-25 @ 13:07:46
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback