Promenad med minstingen

Har nyligen kommit in i värmen från en riktigt uppfriskande långpromenad med Dorian sovandes i vagnen. Gick ner till sjön med bryggorna vi badade i somras.. Det känns som igår när vi hade vännerna här på "sommarfesten" och gick och badade allihopa innan vi drog igång festen. Idag är det redan den 24 oktober. Två månader kvar till min absoluta favorit dag på året, julafton. I år firar vi uppe i Sthlm. Åker upp några dagar innan julafton och umgås med nära och kära. Helena gumman vi måste gå på NK's julskyltning!! Jag längtar verkligen! Älskar Sthlm och även fast jag trivs som fisken här ute i lugnet så saknar jag vissa delar jättemycket. Då ska gudarna veta att Stockholmsstressen inte är inräknad där haha. Så i år firar vi uppe i storstan! Mysigt! Men resten av december umgås jag och min älskade familj här hemma med mysigheter inplanterat mer eller mindre varje dag. Jaaag älskar julen! Ni som följt mig under åren vet det (;

Ska sätta mig och plugga vidare nu, precis bestämt vad vi ska äta ikväll av alla maträtterna vi var iväg och handlade häromdagen. Ikväll blir det "kantarelldoftande fläskfilé i panna" från tasteline.se vi käkar bra mat! Både jag och Sebastian älskar matlagning och att avnjuta den med för den delen (; så vi lägger gärna mycket tid på matlagningen. I veckorna är maken bortskämd med att få middagen serverad när han kommer hem från jobbet, inget mig emot då jag gärna gör det för honom då han jobbar hela dagar (: nått måste man ju bjussa på! Haha!

Ikväll kryper ner i säng tidigt. Ja tidigare än vanligt. Två trötta föräldrar jublade över sms idag när vi kom på den smarta idéen att kaaanske kanske ja så blev det hoppa i säng tidigare! (: ska faktiskt bli riktigt skönt! Sätter väl på någon film och somnar till antar jag! Jag ser i snitt TVÅ filmer om dagen. Det är ju galet. Men det är avslappnande. Varför vara som alla andra.. När man kan vara precis så som man är :P

Dags för plugg var det ja! Puss på er!

Dorian-hjärtat innan promenaden. Fått den sötaste mössan av gammelmormor!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Flörtis!Vad söt han är!

2012-10-24 @ 17:29:55
Postat av: mimmi winter

haha oslagbar bild! Så mysigt ni verkar ha det, jag älskar verkligen att du är du och ni är ni och jag är helt säker på att era barn kommer få växa upp och bli precis de älskade underbara individer som de är! Kram =)

2012-10-24 @ 18:25:12
URL: http://nattstad.se/mimmiwinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback