Tillbaka

Sitter uppkrupen på en fårskinnspläd med en kopp te älsklingen gjorde till mig nyss. Mysigt! Tänt ljus har han gjort härinne också och håller på att ordna med viaplay, tänkte hyra en film och slötitta på innan vi kryper i säng. Riktigt trött på kvällarna numera! Jag som alltid var piggelin innan jag blev mamma. Men nu är det minsann annat (;

Så ni som undrat vart jag tog vägen - jag missade en räkning som låg i min skräppost om min domän.. Därav min frånvaro! Men mig slipper ni inte :D

Dagarna har gått i ett. Man stannar upp och tar en djupt andetag och sen är det fullt ös medvetslös igen (: på kvällen är det iallafall några timmar över till oss! Riktigt mysigt att bara gosa i soffan! Somnade i älsklingens knä igår. <3

Vi har hur som helst haft mysiga dagar. Gått höstliga långpromenader, dragit in frisk luft och umgåtts med varandra. Imorgon åkte vi iväg och veckohandlade och när vi kom hem satt vi på bra musik tände ljus och lagade en sjukt god indisk gryta och bakade nanbröd. Jag uppskattar så mycket att Sebastian tycker om att laga mat. Vi hade en supermysig och rolig kväll ihop hur som helst! Dansade runt, kramades och fixade maten. Tände brasa och massa ljus! Bra avslut på en lugn helg ihop!

Så nu blir det soffhäng ihop till en hyrfilm på viaplay och sen hopp i säng. Barnen sover. Nu har Dorian börjat somna vid samma tid som Hector på kvällarna (: rutiner börjar skapas! Och imorgon har vår stora skatt dagisfoto! Älskling! Har plockat fram fin svart och vit rutig skjorta svarta Manchester byxor och en svart finstickad kofta över. Sötis!!

Ha en riktigt mysig kväll nu! Så hörs vi imorgon! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaaa äntligen är du tillbaka!! :D :D har saknat dina inlägg. PUSS hjärtat <3

2012-10-22 @ 23:11:00
URL: http://youremyangel.blogg.se
Postat av: M

Härligt att bloggen är tillbaka! Har minsann varit tomt utan den kan jag lova :)
Ha en bra dag! Kramar

2012-10-23 @ 06:23:50
Postat av: Jessica

Kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg.

2012-10-23 @ 11:39:13
Postat av: Marielle

Jag älskar dina inlägg och har saknat att läsa och se om er. Men nu så är det som det ska igen ;). Kram<3

2012-10-25 @ 13:10:45
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback