Finaste

Familjemys när den är som bäst! Enda som fattas är våran sovande fina Hector.

Vi sitter och fikar, dricker te, myser och pluggar vid köksbordet. Dorian sover på pappas axel och jag försöker att inte låta ögonen gå i kors. Trötthet!

Det har varit en bra dag! Handlat mat för två veckor, blev mycket gott! Och höstiga maträtter grytor och sånt!

Imorgon blir det plugga för min del, hjärtat jobbar och Hector ska till dagis några timmar och leka med sina kompisar. Dorian hänger med mig :D fick ett sms av posten. Bärsjalen är inlämnad och påväg hit, härligt! Blev en svart. Och imorgon eldar vi i kaminen ska bli så himla mysigt! Tänkte äta en lite senare middag så det hinner mörkna och tända brasa! MYS! :D

Nej nu ska jag fortsätt plugga, kursen journalistik är slut om ca 1,5 vecka. Den 4 okt skriver jag slutprovet och efter det börjar jag läsa psykiatri. Riktigt kul! :D

Puss&kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback