God natt

Sen kväll pga av storhandling ^^ så kul att välja en lördag kväll till det.. Inte förens vi stod och skulle betala och kassörskan sa "det är så lugnt på lördagar" "öööh lördag?!" sa jag förvånat. Det är då man inser att man har en amningshjärna (; påvägen hem fick vi stanna tusen gånger på grund av blöjbyten, amningspauser och tröstning. "vääääälkommen till tvåbarnsfamilje livet" hojtade min positiva make glatt medan jag försökte samla ihop mig haha! Familjen tajkon! Men jag älskar det! Skulle inte byta mitt liv mot någonting annat! <3 man vet aldrig vad som väntar och helt plötsligt blev livet som jag redan såg som spontant ännu mer spontant! Hur som helst vi lyckades handla och det gick bara fin fint med två sötnosar! Dorian sov hela tiden och Hector myste runt i bärselen hos sin pappa!

Väl hemma packade vi in all mat, skönt med välfyllt! Matade Hector och stoppade ner honom. Gosen <3 han klappade på Dorian idag och gjorde ett av sina glädje tjut. Mys!

Nu ligger vi äntligen i sängen. Jag fyller år imorgonm. 27 år! De ni :D ingen åldersnoja ännu (; två barnsmamma vid 26! Och att få ha sina barn med på sin födelsedag och min älskling ja bättre kunde det inte bli <3

Nu sova! Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: mami

Hej.
Grattis till er fina son :-)

Vad hände med webshoppen du skulle öppna?
Vet att du skrev att den skulle öppnas flera gånger och att ni jobbade precis på det sista?

Tänkte om man missat det? :-)
Kanske inte är öppen nu när ni precis fått en liten.
Må gott

2012-09-09 @ 22:51:13
Postat av: Marielle

Ha ha jag ser det hela framför mig med lite kyla i luften samtidigt som det händer i bilen hihi. Familjen tajkon alltså fast med ett leende :).

2012-09-10 @ 10:42:10
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback