Marknad

Vi har haft en supermysig dag idag op marknaden! Riktigt mys med marknad och Hector var en gladfis hela tiden! (: alltid glad vår lilleman! Köpte korv i massor, sylt och senap från Gotland och lite annat smått och gott! Filmer hittade vi också (: jag och Hector åkte karusell tyckte han va kul ^^ och jag blev åksjuk trots den låga farten haha.

När vi kom hem storstädade vi. Varann torsdag kommer vi få hjälp med städningen, dra ner på allt sånt för att få mer tid till familjen känns viktigt! Så städhjälp varannan torsdag så får vi fint till helgen. Men den här torsdagen städade vi (: och fin fint blev det!

Nu slappar vi i soffan. Älsklingen har somnat och Dorian ligger och sussar i vagnen jag tittar på inspelade halv åtta hos mig och sen ska jag väcka maken och krypa ner i sängen. <3

Haft en riktigt bra dag och kväll ihop! Tack för idag finaste älskade familjen! Älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Ser att ni haft en fin bra dag:).

2012-09-14 @ 12:11:10
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback