Påväg hem

Nu sitter vi i bilen. Snart hemma. Lillfisen sover i babyskyddet och verkar trivas med dom galet guppiga vägarna ut till oss på landet ^^ Hector sover alltid gott i bilen med. Jag är inte helt nöjd just nu med kringelikrokvägarna! Mår illa av värktabletterna! Haha!

Ikväll ska vi bara mysa. Landa. Kramas. Va fyra! Känns konstigt att skriva det! Jag ville ha två barn innan 30.. På söndag fyller jag 27.. Sedär! Jag vart tvåbarnsmamma innan 30 (; jag har inte fått uppleva det på riktigt ännu. Men det känns underbart i hela kroppen.

Nu är vi strax hemma! Önska oss lycka till :D pussar och tack för alla grattis här, mejl, sms, samtal, fb och Gud vet vad överallt hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback