Sunday

Sista dagen innan vanlig vecka igen. Har verkligen haft en bra helg! Och jag mår mycket bättre! Skönt! Vill ju njuta av allt.

Precis skickat in två uppsatser i journalistiken och nu tar jag "söndag" och umgås med mina tre fina killar! (: Hector vaknade precis och ligger och mornar sig i sängen och Dorian ligger op fårskinnsfällen och sover. Har tagit en vända med dammsugaren nyss och tänkte stoppa in en maskin med tvätt. Jävlar va man tvättar mycket när man har barn (;

I kväll tittar vi på x-faktor! Gillar det programmet massor! Myssöndag. Orkar inte så mycket mer. ^^

Vårt fika från igår! Riktigt god äppelpaj blev det :D


Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Provade du mitt recept på pajen :)??
Skönt att du mår bättre gumman <3

2012-09-30 @ 17:57:46
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se
Postat av: Marielle

Jag håller med om att man tvättar mycket när man har barn. I alla fall mindre barn. Våran maskin går varje dag här hemma och har ingen torktumlare så det står två torkställingar i vardagsrummet. Tänk vi som har tygblöjor åt våra barn i början med..

2012-10-01 @ 12:54:55
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback