Mot Gävle och världens bästa Maria!

I början av augusti 2012 planerades det att jag skulle åka till min bästa vän. I samma veva fick jag värkar och eftersom min fösta graviditet inte varade längre än i 29 veckor så vågade vi inte chansa. Sen i september kom vår efterlängtade Dorian, och vi gick in i "bubblan" koliken kom strax därefter och att åka iväg då kändes inte så roande. Oväntade räkningar kom så att det inte fanns pengar över. Julen kom och julklappar och julmat skulle köpas. Vi blev sjuka av alla baciller Hector drog med sig hem från dagis. Men nu den sjätte april 2013, sitter jag och Dorian äntligen påväg norrut. Jag har pirr i hela magen. Känns onekligen overkligt! Vad jag längtat! Ja, sen augusti förra året.

Dorian sitter här bredvid och jollrar, leker med sina leksaker och tittar ut. Jag sitter med solen i ansiktet och njuter av att våren äntligen är påväg hit!!

Ha en underbar lördag! Så hörs vi snart igen <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en underbar helg gumman. Du är helt fantastisk! Älskar dig så mycket!

2013-04-08 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback