Nyår!

Jag hoppas ni mår bra och att er nyårsafton varit mysig på alla sätt och vis! Det blev inte riktigt som planerat här hemma då jag inte alls är kry. Vi blev ensamma istället. Och även fast det hade varit jättetrevligt att ha vännerna här så var det skönt att få en lugn nyårsafton med min älskade familj! Sålänge man har varandra heter det ju <3 vi har ätit så himla god mat och bara myst runt här hemma. Ligger i soffan nu och tittar på film men ska strax ut och tända marschaller och fixa i köket efter middagen. Sen skålar vi i nya fina champagneglasen jag fick i julklapp och smäller av raketer på tolvslaget.

Gott nytt år älskade ni! Vi hörs 2013! Jag kommer börja blogga igen! Men har funderat på att byta blogg helt och hållet. En nystart! Hoppas ni vill följa med <3 puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anna J

Gott nytt år!
Vad kul att du börjar blogga igen! Såklart vi hänger med! :)

2013-01-01 @ 00:44:48
Postat av: H

Vad kul att du fortsätter blogga!! Söt kisse! Gott nytt 2013 :)

2013-01-01 @ 03:26:27
Postat av: Mimmimus

Vilken härlig nyårsmeny!Och sötnosen skålar med pappa!<3

2013-01-01 @ 08:09:07
Postat av: Marit

Gott nytt år finaste Fanny! Hoppas 2013 blir ett underbart år för dig och din familj! =)

Och jag följer dig GÄRNA om du börjar blogga igen!!! Jippey!

Stor kram!!

2013-01-01 @ 09:43:40
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves
Postat av: Hannah

Såklart jag följer med!

2013-01-01 @ 14:59:38
Postat av: Ulrika

Mums vad gott allt såg ut!

Gott nytt år!

2013-01-02 @ 13:20:07
Postat av: Marielle

Wow vad gott det ser ut :)! Å du, vad är det fö blogg du funderar på att byta till och varför byta? Nyfiken bara :).Jag vill inte missa den:). Kram och god fortsättning :).

2013-01-02 @ 13:20:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback