God natt

Haft en riktigt riktigt bra kväll! Mamma och hennes fd som också varit som en extra pappa är här och en mysig och trevlig kväll har vi minst sagt haft (: god mat, gott vin, god efterrätt och massa tända ljus. Sånt saknar jag så mycket under sommaren. Men man får passa på när mörkret faller på (: nu är jag jättetrött. Ska bli skönt att sova! Och känner jag Dorian rätt så vaknar han för frukost (ammar) vid sju. Men han brukar vara trött och somna om. ^^

Hoppas eran dag och kväll varit bra med! Vi hörs snart igen <3

Mys innan läggdags i hectors rum! (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Det låter så mysigt och det känns så bra att läsa din blogg. Gullig bild förresten :). Jag känner igen mig själv i den. Nerknölad, trött och mysigt.

2013-07-15 @ 15:39:37
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback