Sunday

God morgon! Galen natt! Gick och la oss tio. Älsklingen somnade på nolltid och jag låg vaken i tre timmar.. Läste, läste och låg och vred och vände på mig. Var lagom pigg när Dorian vaknade nyss :P ska ta en dusch strax och förhoppningsvis piggna på mig lite!

Hade en mysig lördag med nära och kära, grillning och sommarkvällspromemad. Kvällarna är ju helt underbara! Tänkt att det redan är mitten av sommaren nu nästa fredag..

Idag måste jag till tandläkaren. Fått ont i en tand igen och måste kolla upp! Aj aj för tandvärk :( så vi passar på att äta lunch på någon uteservering när vi ändå är inne! Mysigt!! Barnen är så snälla och väluppfostrade när vi är borta! Annars också (;

Nu blir det dusch och sen frukost med älskade familjen! Hoppas du får en jättemysig söndag! <3

Sagoläsning innan sängdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback