God morgon!

Hoppas ni sovit gott! Det har jag! Sover som en stock i vår säng. Den må ha kostat en förmögenhet men jisses vad man sover bra i den! Vaknade av en puss på pannan och nu ligger jag och drar mig och lyssnar på när Hector och Sebastian pratar och fixar iordning Hector i hans rum. Ska ta och hoppa ur sängen och bädda den, hoppa i kläder ist för pyjamas och sen äter vi frukost ihop innan vi tar tag i dagen. Idag blir det som sagt småfixa hemma, plugga och så. Tänkte ta en powerwalk med musik i öronen också i elljusspåret senare. Någonting jag börjat med och det är så himla skönt! Rensa huvudet och få lite egentid! Perfekt! (:

Hoppas ni får en riktigt bra tisdag! Det ska vi ha! Puss!

Älskling på trappen när vi fikade första fikan för i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback