Middag

Nu har vi precis blivit ensamma. Efter en riktigt trevlig middag! Roligt att vi lärt känna folk härnere. Tanken är ju att vi ska bo här några år till så (; blev indiskt och älsklingen bakade nanbröd. Levande ljus överallt och en tänd brasa. Lugn bakgrunds musik och fint sällskap! Blev en lyckad kväll helt klart!

Nu sitter jag och kopplar av, tittar in o brasan och bara är. Nervarvning för strax ska vi krypa ner i sängen och sova. Det känns som helg hela veckan nu när Sebastian är ledig och jag njuter för fullt! Ha familjen samlade! Riktigt mysigt är det!

Imorgon tänkte jag pyssla lite. Har vita kubhyllor i vardagsrummet som ska bli svarta, så måla dom är tanken. Och sen ska vi (läs Sebastian) sätta upp Hectors nya hyllor i hans rum med. Ska till Ikea någon dag också och köpa förvaring till duplo tågbanan och böckerna med. Sen tänkte vi städa ur bilen också. Skitigare bil får man leta efter :P

Hoppas ni haft en bra kväll och att ni mår bra? Blir så glad för allt ni skriver. Värmer i hjärtat! <3 nu ska jag göra iordning mig för sängen. Tvätta av sminket, smörja in med nattkräm och hoppa i mysigaste pyjamasen jag fått av mormor. <3

God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback