Påsk

Glad påsk! Hoppas ni mår bra :D solen skiner och vi är påväg upp till Stockholm! Vi kör på sista refrängen av Sebastians pappaledighet ihop med mig och barnen som han haft i 1,5 månad. Trodde vi skulle grälat sönder förhållandet när vi varit så nära inpå varandra under så lång tid. Men jag kommer verkligen sakna att ha familjemyset vi verkligen tagit vara på den här tiden! Vi har haft utflykter, att på leklandet, haft besök av hectors gudfar Jonas, varit i Linköping, jag och hjärtat tog en kväll på tu man hand och hade barnvakt medan vi gick ut och roade oss. Vi har haft många film och myskvällar, lagat god mat ihop, busat och badat med barnen. Haft en toppen månad helt enkelt! Jag gillar försäkringskassans dubbeldagar ^^

Ni får hänga med på instagram! Fannytastisk heter jag där! Jag vill inte glömma bloggen men det blir tydligen så när livet bara rullar på med skola, barn, hus och allt annat runtomkring!

Hoppas ni får en riktigt fin påsk! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback