Sunny sunday

God morgon blåsiga soliga söndag! Hoppas ni haft en mysig helg! Trots att jag är sjuk (börjar dock ÄNTLIGEN bli bättre) så har jag haft det toppen! <3

Idag har sebbe tagit ett extra pass på jobbet så jag får massa egentid med mina skruttar! Tänkte äta mysig frukost ihop först, sen pyssla lite med playdolera som jag gjorde till Hector innan och sen går vi nog ut och leker i sandlådan! Älsklingen kämpade som den häromkvällen. Fraktade hem en sandlåda som är 2*2 meter och mängder med sand. Tungt! Sen byggde han ihop den och på morgonen i går efter frukost så gick vi ut med barnen. Kan säga att det lös lycka i hectors ögon! :D det är en tidig 2 års present från oss! Tror han kommer ha mycket roligt i den (: ja båda två sen såklart! Så det hinner vi nog med innan det är dags för lunch och sova för killarna! Dom sover fortfarande. Så just nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro på altanen. Tittar ut över sjön och har en kurrande katt i knät! Såna här stunder älskar man livet lite extra <3

Hoppas ni får en riktigt bra söndag!! Njut! Det ska jag! <3


Kommentarer
Postat av: mimmimus

<3 <3 <3

2013-05-05 @ 15:37:59
Postat av: Ulrika

Vilken bra presnet, förstår att han blev glad :)

2013-05-07 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback